Sabtu, 4 Jun 2011

APAM ICECREAM





Assalamualaikum & Salam Mesra



Ahmad nak makan apam...ikutkan hati tak nak buat sebab kalau dia makan tak ingat dah dunia.. bukannya apa takut tambah obes dia ni...makan sepuas hati..almaklum tak de saingan..tapi tak sampai hati pulak ..lagipun dah lama juge tak mengapam ni...pernah buat apam icecream ni dulu cuba tengok SINI . Kalau ada kelapangan masukkan resepi kemudian... jumpa lagi..




7 ulasan:

  1. Kak, beberapa hari yg lepas kitapun baru buat apam kt rumah. Hmm, sedap dan saya sukaa makan apam. Termasuk rakyat kt rumah nihh!!HEHE..

    BalasPadam
  2. tak prnh buat lagi ni nor.. rakyat dlm umah sy ni eksen2.. kuih2 apam kurang nk layan..

    BalasPadam
  3. Salam kunjungan, Blog menarik.. senang2 singgah la ke blog saya ;)

    http://www.zuwairiaiman.com

    BalasPadam
  4. memang sesuai apam itu dgn namanya...

    BalasPadam
  5. julia,
    akak suka buat apam sebab senang dan cantik hehehe..rakyat kat umah ni anak akak je yang suka makan tapi akak hulur kiri kanan apam ni..

    BalasPadam
  6. Zana,

    rakyat dalam umah akak ni eksyen2 tapi sebab ada sorang tu suka makan akak rajinlah buat sebab apam ni cantik dipandang ...cuba zana buat sekali syok tau tgk apam ni mengembang....

    BalasPadam
  7. sari,

    yup sebab apam ni betul2 macam warna icecreamkan...


    blog bohandburry,

    terimakasih ke mari, akk dah cuba masuk tapi tak berjaya...tu camne....

    BalasPadam